Ismerkedem

Thomast megzabálják a reklámok!

Apu nem tikos ivócimboráiban is tag vagyok, most felnéztem oda és ez a videó volt az egyik poszt:

Egy tag írta:

“Múltkor láttam, hogy munkatársam ovis gyereke ül a gép előtt, és nevetve ezt a videót nézi. Sok kommentár nem hiszem, hogy kell hozzá, nagyon meghökkentő volt látni a marketing vívmányait működés közben.”

Thomas a gőzmozdony, amint termékeket eszik, reklámoz és kiadja magából.

“A kiskorúakat célzó hirdetések állandó vitatémái a fogyasztóvédőknek és a piac szereplőinek… A fogyasztóvédők szerint mindez tisztességtelen, mert a gyerekeknek egy bizonyos életkorig fogalmuk sincs, mire megy ki a játék. “Ha a vásárló nincs birtokában azoknak a készségeknek és tudásnak, amelyek képessé teszik önálló fogyasztói döntés meghozására – legyen szó az információk befogadásáról, értékeléséről, alternatívák össze-hasonlításáról -, akkor sérül a fogyasztói szuverenitás elve – érvel Haraszti Anikó, a Tudatos Vásárlók Egyesületének munkatársa.” (Forrás: magyar narancs)

 

Vajon nálunk is levetítik majd vagy levetítették? Végülis mindegy, hisz már az ovis gyerek is youtubozik. Thomasban se lehet már megbízni, egy ártatlan mesét is megvehetnek az anyagiak.

Ti mit gondoltok erről? Mi a véleményetek?

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!